2007-09-26

Madeleine och Elvis i Marocko!

Nu kommer signaler om att det finns hopp om att lilla försvunna Madeleine är i livet. I Marocko.

Historien utvecklar sig lite i stil med jakten på Eugene Sandberg (Stig Bergling), Joachim Posener och Elvis. Just Elvis är ju som vi vet enligt fansen inte död utan har siktats i alla möjliga länder och de andra sågs respektive ses även de över hela jordklotet.

I vilket land siktas Madeleine nästa gång? Ingen vet, men hon kommer med största sannolikhet att befinna sig i flera länder samtidigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

" Hela familjen i fängelse" ?

Vad får du det ifrån, du fortfarande "anonyma" medmänniska. Deras yngsta dotter är fotomodell, visste du det?

En av de vackraste unga flickor jag någonsin sett, och rar & snäll också.
Sonen är tvåbarnspappa, och skötsam, är det också fel?

Vad jag vet så är det INTE att jämställa med fängelse, så STFU innan du uttalar dig.

Du sitter och anklagar allvarliga saker om folk utan att ens känna dem.
Känna "till" är en sak. Att KÄNNA dem en annan, vilket du uppenbarligen inte gör.

Eller så har du något verkligt personligt emot dem, eftersom du känner för att smutskasta en familj som råkat ut för bland det värsta man kan tänka sig.

Det kallas skadeglädje, och det är en inte särskilt tilltalande egenskap, eller hur?

De måste vara en riktig nagel i ögat på dig. varför har jag ingen aning om.

Vad de råkat ut för förtjänar INGEN inte ens Mattias Flink om jag nu skall sänka mig ned till din nivå.